We zijn trots op onze vrijwillige chauffeurs!

Vrijwilliger worden

Commissaris van de Koning rijdt mee op buurtbus Glane

Op vrijdag 8 mei 2026 mochten wij Andries Heidema, commissaris van de Koning, verwelkomen bij de buurtbus in de Glane. Ook Jeroen Diepenmaat reed mee tijdens deze bijzondere rit.

Om zelf te ervaren hoe waardevol het vrijwilligerswerk is, werd de volledige route gereden richting Glanerbrug en Losser. Onderweg hebben we mooie gesprekken gevoerd over de inzet van vrijwilligers en hoe belangrijk zij zijn voor onze maatschappij.

Vrijwilligers maken iedere dag het verschil. Of je je nu structureel inzet of af en toe iets doet voor een ander — iedere bijdrage telt ❤️
Dank aan alle vrijwilligers die zich dagelijks inzetten voor onze buurtbus en onze gemeenschap.

Lees ook het artikel van Twente FM (PDF) of bekijk de YouTube video ».

Ook Hennie Nijhof maakte hiervan een korte videoreportage: